Wednesday, June 8, 2011

blog ciap d updated^^....

alhamdullilah hehe akhirny ciap jgak aku updated ni blog haha dri lngsung xda ap2 akhirny jd ok n cntik jgaklh..hehe..xtaulh cmna pndpt empnya blog ni hahah syuhada a.k.a my syg cewah ahahah..tp bg aku mmng cntik lh..design pn hmpir2 sma ngn blog aku emm^^..ala..ok lh ni kn hehe..mnepati kriteria ahahahha gpun dea nk warna hijau n purple so ikut ja hehee...ermm pasni aku x updated ag h  blog ni coz aku dh serahkn segala2ny kt manager pnya blog ni haha..emm ingt nk msukkn chat room tp entah npa cm xok pla appliction 2 so cmni jalh yg dpt aku wt..emm cma 1 ja pringtn dri aku tk empnya blog ni ahha nanty aku msti wt spot check hehe nk tngo cmnalh nanty brubh ke x design dya haha lau brybh huhu,,xtau nk ckp cmna hehe...

design by creator : budaq kecoh....
Copyrighted by Syuhada Wawa

No comments:

Post a Comment